- Teleporada udzielana jest w formie rozmowy telefonicznej.
- Przy rezerwacji pacjent otrzymuje informację o dniu i godzinie kiedy lekarz zadzwoni. Rezerwacja teleporady jest możliwa na jeden z trzech sposobów
- Osobiście lub przez osobę trzecią w przychodni
- Telefonicznie na numer 22 646 86 08
- Internetowo na stronie www.medicenter.pl w zakładce e-rezerwacja
- Lekarz POZ dzwoni na numer telefonu pacjenta zapisany w karcie pacjenta w systemie informatycznym przychodni
- W razie braku odpowiedzi lekarz podejmuje jeszcze dwukrotną próbę dodzwonienia się w odstępie pięciominutowym. Przy braku odbioru teleporada zostaje anulowana
- Jeżeli pacjent zgłasza chęć odbycia wizyty bezpośrednio w gabinecie lekarza, pracownik recepcji kontaktuje niezwłocznie lekarza POZ i po wyrażeniu przez niego zgody powiadamia pacjenta o terminie wizyty lub też umożliwia bezpośrednią rozmowę telefoniczną z lekarzem w celu ustalenia terminu takiej wizyty.
- Szczegółowa informacja o realizacji e- recepty jest na www.medicenter.pl w zakładce „jak zamawiać internetowo e-recepty” E-recepty może pacjent otrzymać:
- Podczas wizyty u lekarza w gabinecie
- Podczas teleporady
- Zamawiając recepty na stronie internetowej www.medicenter.pl w zakładce ZAMÓW RECEPTĘ
- E-skierowania i e-zlecenia na wyroby medyczne otrzymuje pacjent
- Podczas wizyty u lekarza w gabinecie
- Podczas teleporady
- Szczegółowa instrukcja założenia Internetowego Konta Pacjenta i złożenia e-deklaracji wyboru jest na www.medicenter.pl w zakładce e-deklaracje